reklama

Taký zvláštny včerajší večer

Len tak si ležím, chorý skosený chrípkou a rozmýšľam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu
(zdroj: PeterF.)

Neviem čo sa to deje, ale som už 3 krát chorýza posledné 4-ri mesiace. Mal by som spať ale nedá sa. Stále rozmýšľam, kderobím chybu. Viem, že som trochu prestal športovať a nie je to také akopredtým. Zvýšila sa mi hladina Brušných „svalov“ a akosi som sa začalzaobľovať.

To je však len jeden problém s ktorým zápasím.Jeden malý, a nie tak dôležitý.

A dnes večer som sa zamyslel nad všetkým,nielen váhou tela ale aj mysle, konaní, slov, osobnosti...

Začal som si uvedomovať, že svet nie je takýaký by som si ho predstavoval. Stále sa upravujem len ja. Mením sa a presnenastavujem aby som zapadol. Presne zapadol do tých správnych chodníčkov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mením slová a konania len malo krát a stávasa zo mňa taký človek milión. Akých je tu mnoho. Z môjho pohľadu častorobím málo, moje konania sú slabé, stále by som chcel viac. Túžim po pravde a konanía hľadaní iného sveta.

Fakt zaujímavý večer, som sa nejako rozpísal,to nezvyknem. Vlastne som už dávno nepísal do blogu. Ej aby to nevyznelo taklenivo. Uff.

Neviem prečo vlastne píšem tak ako som začal a takako to vlastne ide ďalej z mojej klávesnice. Aby to neyznelo negativne.To by som nechcel. Ved niesom nejako mimo aj keď mi je nanič.

Ale, je tu ešte jedno šťastie, jedno jediné,ktoré mi dáva nádej aj keď padám ako dnes a tým je Trojjediný Boh.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ta to je hňup, poviete si. Možno pre Vás som,ale pre neho som úžasný človek a hlavne potrebný. Potrebný na mieste kdesom, v činnostiach ktoré vykonávam, v pádoch z ktorých mi pomáhasa zdvíhať, ... všade a vždy.

Zabudli ste na slobodu, ktorú nám dal a támi umožňuje konať veci podľa seba, ale na Jeho ceste. To je neskutočne úžasné.

Ak ako človek už neviem ako a kam, prichádzaOn a chytí ma za ruku a povie:

"Blahoslavení chudobní vduchu, lebo ich je nebeské kráľovstvo.

"Chudobnív duchu" sú tí, čo nelipnú nezriadene na pozemských bohatstvách a vosvojich časných starostiach a biedach sa s dôverou obracajú na Boha, od ktoréhoočakávajú svoju spásu. Jedine takí sú schopní prijať nebeské kráľovstvo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Blahoslavení plačúci, lebo oni budú potešení.

Blahoslavení lační a smädní po spravodlivosti,lebo oni budú nasýtení.

Blahoslavení milosrdní, lebo oni dosiahnumilosrdenstvo.

Blahoslavení čistého srdca, lebo oni uvidia Boha.

Blahoslavení tí, čo šíria pokoj, lebo ich budúvolať Božími synmi.

Blahoslavení prenasledovaní pre spravodlivosť,lebo ich je nebeské kráľovstvo.

Blahoslavení ste, keď vás budú pre mňa potupovať a prenasledovať a všetkozlé na vás nepravdivo hovoriť; radujte sa a jasajte, lebo máte hojnú odmenu vnebi. Tak prenasledovali aj prorokov (tu si môžte vložiť všetkých čo konali pre Krista, svätcov, bežnýchčestných ľudí žijúcich pravdivo, raz by som tu chcel napísať aj svoje meno ), ktorí boli pred vami."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Silnéslová, však? Ale každý sa v nich nájde ak je ochotný dávať. SkrzetýchtoPár viet by sa dal zmeniť celý svet ak by sme boli ochotný ich počúvaťa podľanich meniť svoj život. Je to také jednoduché a preto sa to aj mnohýmzdá ťažké a nemožné. Povedia si, že je to o ničom, realita je ina. Jakonam spravne(podľa seba) a preo všetko ide dobre.

A čo robím ja?

Bojujem, bojujem, zdvíham sa a nenechávamnič na náhodu. Viem musím cvičiť, impruvovať anglinu a nevzdávať sa meniťmalé veci. Tak hurá do boja a do spánku fúú už je 1:27.

A čo robíš TY?

Peter Falis

Peter Falis

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho Ja. Zoznam autorových rubrík:  BásnikovoDuchovnoMoje pohľadyPolitikum a občanNezaradenéSúkromnéRozprávky

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu