Každá banka sa snaží získať klienta akýmkoľvek spôsobom. Zákazky pre reklamné agentúry sa len tak sypú, marketéri sú spokojní. Veď zákazník je na prvom mieste, však?
Taký malý príklad:
Jedna moja známa si potrebovala vymeniť peniaze, jej mama ich omylom vyprala. Tak navštívila pobočku VÚB v Bratislave. Kde jej však oznámili, že oni peniaze nemenia, ale má to na starosti Národná banka Slovenska(NBS). Tak sa vybrala teda do NBS.Bola oboznámená s tým, že aj banky majú povinnosť tieto peniaze vymeniť. Problémom sú však pre zbytočné „papierovačky“, ktoré s touto činnosťou banky majú.
Keďže sa jej zdalo od VÚB neférové jednanie, tak sa rozhodla vrátiť a dožadovať sa výmeny peňazí. Vrátila sa do banky a uviedla vec na správnu mieru. V banke sa však ochoty nedočkala. Zamestnanec sa bránil, že ide o zbytočné “papierovačky“ a odmietol jej peniaze vymeniť.
Je zvláštne, že klientmi sme len dovtedy, pokiaľ nevyžadujeme procesy, ktoré nie sú bežné pre banky a vyplýva z nich aj nejaká povinnosť.
Apropo, platiť za vedenie účtu, teda vedenie toho, že poskytneme vlastné peniaze v prospech banky je smiešne. Hádam sa však dočkáme prebudenia aj v tejto oblasti.
9. mar 2005 o 15:11
Páči sa: 0x
Prečítané: 1 296x
Ako sa správajú banky
Bankový sektor. Priestor ukrutného boja o klienta. Priestor, kde sa stáva klient len tovarom a prispievateľom. Obdarovávaný neskutočným množstvom balíkov a výhod, ktoré vlastne ani nepotrebuje.
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(20)
(zdroj: internet)