reklama

Myšlienky zo zabudnutia

Zase sa ozývam, žijem stále aj keď boli momenty keď..., nie smrteľné! Lež zaoberal som sa bytím, spôsobom uspokojovania svojich potrieb, svojej užitočnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu
(zdroj: PeterF)

Nič nieje horšie ako beznádej, beznádej budúcnosti. Viem, že Boh pre mňa pripravil miesto na tejto zemi a je na mne či tú mne zverenú funkciu prijmem, naplním. Častokrát sú pre nás ľudí na prvom mieste otázky existencie, fungovania spoločnosti (nás v nej).
Márne však čakáme na zázrak, rýchlu zmenu, ktorá dokázala zmeniť náš život. Zmeniť želateľným smerom, aký je náš želateľný smer? Veď nevieme vyberať vlastné cesty...Výhra finančná, statkov.. nás nevytrhne z biedy. To čo je naše hlavné smerovanie života ovplyvní len čiastočne.Čím nám pomôže? Len ak minimom vlastných riešení situácie, snaženia, zamlčaním vlastného ja.
Píšem a píšem nemusí to byť nič múdre, nič pre ľudí, pre ostatných. Čo je to kto?Pre koho píšem, skladám tvorím vety?Ani steblo prehodené cez kopu sena, cítim sa nepotrebný svetom.Úloha mne zverená, sám ju nepoznám nik mi ju neukáže, je mojím tajným svetom.Súčtom, ktorý nateraz neviem otvoriť, oživiť v sebe.

Ťažko sa nachádzajú slová, ktoré by dokázali vyjadriť môj stav, stav zabudnutia, nepotrebnosti.Áno je hrozné myslieť si to cítiť sa tak.Ako sa to dá zmeniť?Činmi, ale akými? Poukázaním, ale kde? Spoločnosť sa individualizuje. Jeden je jeden, jedej a jeden je viac, mnoho, veľa. A veľa je jeden a ...

Peter Falis

Peter Falis

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho Ja. Zoznam autorových rubrík:  BásnikovoDuchovnoMoje pohľadyPolitikum a občanNezaradenéSúkromnéRozprávky

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu