reklama

krátkosť času

To čo ma tak občas vytáča a hnevá.(asi aj Vás)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Napríklad dnes, keď som si povedal čo všetko postíham, môj plán Bol jasný ale zjavne sa mi ho nepodarí dobojovať. Človek by si povedal, že pekne naplánované veci predsa nemôžu zlyhať, a všetko pôjde ako po masle, potom však nastanú situácie, kedy si človek začne odkladať veci na neskôr. Tak som si to uvedomil aj teraz keď som si začal kontrolovať určité veci, až ma zmrazilo. Toľko toho ostalo, ach. Tak som si povedal, že sa do toho pustím a dám to dnes do poriadku.

Rozbehol som sa a začalo sa to sypať, telefonáty, maily, pošta, stretnutia. a zas som v tom. normalne my vzkypela žlč. Tak ja neviem, ani 5ročnice neplánujem, snažím sa všetko vyvažovať a ono to takto. No a už bol aj čas ísť domov. A prišiel nápad, nový systém do práce. a kolotoč sa rozkrúti nanovo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ešte šťastie, že ma moja práca baví.

Ako je to u Vás.

Peter Falis

Peter Falis

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho Ja. Zoznam autorových rubrík:  BásnikovoDuchovnoMoje pohľadyPolitikum a občanNezaradenéSúkromnéRozprávky

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu