reklama

Mojej Evke.

Ahoj moja deva,čo krása ta ovieva,čo Ťa ovieva duch Boha,tys mi jak obloha.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Tys mi ako šťastie,
čo len tak nerastie,
čo chodí v modlitbách,
keď nemá silu strach.

čo Pán milosťou dáva,
čo sa nikde nepredáva,
čo na čistinke nevyrastie,
si moje malé šťastie.

si mi kúsok neba,
čo len On vedel, že mi treba,
si mi ako ranná zora,
ked sa na nás hľadí z hora.

si príval vĺn mora,
za svitu mesiaca,
ked trbliece sa tvár tvoja, moju vidiaca,
keď deň končí znova,
vtedy viem, že si moja.

Peter Falis

Peter Falis

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho Ja. Zoznam autorových rubrík:  BásnikovoDuchovnoMoje pohľadyPolitikum a občanNezaradenéSúkromnéRozprávky

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu