reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Falis

Peter Falis

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducho Ja. Zoznam autorových rubrík:  BásnikovoDuchovnoMoje pohľadyPolitikum a občanNezaradenéSúkromnéRozprávky

reklama

Moje pohľady

krátkosť času

Peter Falis

krátkosť času

To čo ma tak občas vytáča a hnevá.(asi aj Vás)

  • 13. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 599x
  • 1
včera večer

Peter Falis

včera večer

Sedim len tak pri PC, hútam na dva hony. Pri mne rúče dievčence, klebetia si veru, pri ich kráse človek aj by stratil vieru.(to hadam nie, teda tu vieru myslím:-)

  • 30. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 676x
  • 0
každodenný boj

Peter Falis

každodenný boj

Aké ťažké je žiť život podľa vlastných predstáv a plánov. Dnes som trochu mimo. Rozmýšľam prečo, prečo sa na mňa všetko rúca

  • 24. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 536x
  • 0
Taký zvláštny včerajší večer

Peter Falis

Taký zvláštny včerajší večer

Len tak si ležím, chorý skosený chrípkou a rozmýšľam.

  • 7. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 215x
  • 2
Železnice každodenné

Peter Falis

Železnice každodenné

Železnice su miestom, kde sa dá budovať sloboda a pohoda. Miestom kde človek v pohode cestuje a vidí krásu vôkol seba. Začal som príliš poeticky, ale to na čo chcem poukázať až také ružové nie je.

  • 20. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 176x
  • 8
reklama
Dnes

Peter Falis

Dnes

neviem, co chcete pocut, vlastne citat, ale mne sa chcelo pisat toto.

  • 23. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 387x
  • 3
Myšlienky zo zabudnutia

Peter Falis

Myšlienky zo zabudnutia

Zase sa ozývam, žijem stále aj keď boli momenty keď..., nie smrteľné! Lež zaoberal som sa bytím, spôsobom uspokojovania svojich potrieb, svojej užitočnosti.

  • 21. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 913x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu